Rendelés, vevőszolgálat

Rendelés

Rendelését a következő elérhetőségeken adhatja le

Keller Alexandra

Telefon: +36-30-830-5594

Kun Zoltán

Telefon: +36-30-830-5593

Vevőszolgálat

Tisztelt Vásárlónk!

Célunk, hogy Ön minden szempontból elégedett legyen szolgáltatásainkkal és termékeinkkel. Tudjuk azonban, hogy minden nagyvállalat működése során előfordulhatnak olyan esetek, amelyekkel kapcsolatban a vásárlóink megalapozott panasszal élhetnek.

Jelen tájékoztatónkkal szeretnénk segíteni Önt abban, hogy véleményét, panaszát egyszerűen és eredményesen juttathassa el számunkra, így hozzájárulni panaszai gyors megoldásához.

Üzleti gyakorlatunk alapkövetelménye, hogy vevőink felvetéseit haladéktalanul kivizsgáljuk, és a feltárt panaszokat orvosoljuk. Ezért a panaszbejelentéseket rögzítjük, és rendezésüket kiemelt feladatként kezeljük. Emellett a beérkezett észrevételeket rendszeresen elemezzük, és ennek eredményeit felhasználjuk szolgáltatásaink és termékeink továbbfejlesztéséhez is.

Az alábbiakban összefoglaljuk az Ön által igénybe vehető panaszbejelentés rendjét.

Szóbeli panasz

Amennyiben megítélése szerint az Ön által kifogásolt szolgáltatással vagy termékkel kapcsolatos probléma a helyszínen megoldható vagy egyszerűen orvosolható, esetleg információhiányon vagy félreértésen alapul, kérjük, forduljon a munkatársainkhoz! Ha később kívánja jelezni panaszát, akkor minden nap 18 óráig a rendelkezésére álló telefonos ügyfélszolgálatunknál tud panaszt tenni: +36-72-483-209. Munkatársaink igyekeznek valamennyi kérdésére választ adni.

Írásbeli panasz

Amennyiben észrevételeit részletesen és maradandóan kívánja jelezni, vagy esetleg szóbeli panaszát nem teljes megelégedésére orvosoltuk, lehetősége van írásbeli panaszbejelentést tenni a Vásárlók könyvében vagy e-mailes formában a címen. Az írásbeli panaszbejelentést a beérkezéstől számított 30 napon belül tudjuk megválaszolni. Előfordulhat, hogy a panasz kivizsgálása során kiegészítő információkra lesz szükségünk Öntől. Ebben az esetben kérjük ilyen irányú megkeresésünk mielőbbi megválaszolását! Köszönjük megértését és együttműködését!